ELS ANIVERSARIS DE L'ALEIX I L'IRIS. Segon Cicle Secundària A

aniversari_aleix-iris_16-4
aniversari_aleix-iris_16-3

El dimecres dia 14 de setembre va ser el meu aniversari. Al matí vaig anar amb la meva mare a comprar les ensaïmades, els croissants i els donuts al forn de la Gran Via. I la monitora del RAVIGO em va guardar les pastes i després me les va donar.

Els meus companys em van cantar l’aniversari feliç i vaig compartir els donuts, croissants i ensaïmades amb els meus companys de la classe. Vaig estar content i em va agradar.

aniversari_aleix-iris_16-6

esmorzar_aniversari-aleix-1

esmorzar_aniversari-aleix-2

El día de 12 de setiembre fue mi cumpleaños y comenzó un nuevo curso. El jueves de la misma semana se celebro mi cumpleaños y el de Aleix. Él cumplió años el miércoles día 14. Es la primera vez que celebro mi cumpleaños en un colegio. En toda mi vida nunca lo he celebrado en el colegio. Estaba muy emocionada y como quiero tanto a mis compañeros, el miércoles día 21 traje pica-pica.

aniversari_aleix-iris_16-5

Artículo redactado por: Iris Garcia