¡Descobreix la màgia del Taller de Cuina a l'#EscolaTaiga!

🍳 A la nostra escola, valorem la importància d'ensenyar habilitats pràctiques als nostres alumnes amb discapacitat intel·lectual. El taller de cuina és molt més que aprendre a preparar aliments; és una oportunitat per desenvolupar habilitats motrius, cognitives i socials d'una manera divertida i significativa.

¡Involucra't en el Taller de Cuina a #EscolaTaiga! 🍳 Descobreix com les nostres activitats estan transformant vides i promocionant la inclusió. Acompanya'ns i descobreix com podem ajudar al teu fill a desenvolupar habilitats pràctiques mentre gaudeix de moments inoblidables a la cuina. #CuinaInclusiva

En aquest espai, els nostres alumnes aprenen a seguir instruccions, a treballar en equip i a expressar la seva creativitat a través del menjar. A més, el taller de cuina promou la independència i l'autonomia en ensenyar-los a planificar i preparar els seus propis menjars, la qual cosa els brinda una sensació d'èxit i d'empoderament.

Cada activitat al taller de cuina està dissenyada per adaptar-se a les necessitats individuals de cada alumne, assegurant que tots puguin participar i aprendre de manera efectiva. Des de la preparació de receptes senzilles fins a l'organització d'esdeveniments culinaris, els nostres alumnes adquireixen habilitats pràctiques que poden aplicar a la seva vida diària.

A l'#EscolaTaiga, creiem que el taller de cuina és una eina poderosa per promoure la inclusió i la igualtat d'oportunitats. Fomentant la participació activa dels nostres alumnes en la preparació d'aliments, estem ajudant a construir un futur més brillant i autònom per a tots. Uneix-te a nosaltres i descobreix el meravellós món de la cuina inclusiva! 🍴✨

18 views0 comments