AMPA - Escola Taiga

Activitats

Algunes de les activitats que realitzem de de l’AMPA de Taiga són:

Extraescolars

– En conveni amb l’entitat ENCERT: Basket i Piscina a Llars Mundet.
– Activitat de piscina a Sant Cugat del Vallès.

Casals d’estiu

Organitzem casals d’estiu el mes de juliol. Anirem informant de les activitats a mesura que es vagin concretant.

Formació de pares i mares

Per organitzar xerrades i tallers per a pares i mares, feu-nos arribar els temes que us interessin!
També canalitzem informació sobre activitats, organitzacions, entitats, etc. susceptibles d’interessar a les famílies (a través de Dinantia, wa, correu electrònic).

Subvencions

Demanem i gestionem la tramitació de subvencions de l’Ajuntament o Generalitat per temes diversos.

Organització d’espais de trobada lúdica

Volem promoure activitats adreçades a potenciar la relació entre tot el col·lectiu en el que es reuneixin alumnes, exalumnes, famílies, professors, col·laboradors i convidats, com ara:
Festes a l’escola (La Castanyada, La Mona), Sopar de Fi de Curs, Escapades en família, etc.

Cooperació amb altres entitats per organitzar activitats conjuntes (competicions esportives…)

Activitat Recent al Facebook
Activitat Recent a l'Instagram