La Vanguardia – Entrevista Maria José Pujol

Entrevista-Maria-Jose-cat.jpg

Maria José Pujol – Cavallera medieval

És una conqueridora, una cavallera medieval i el seu estendard és la possibilitat d’educació, feina i integració dels nens i joves amb discapacitat intel·lectual. Va començar a batallar als 19 anys i 45 anys després continua. Als anys vuitanta va crear una escola d’educació especial pionera en integració escolar; després una impremta, amb més de 200 carteres, perquè els joves amb discapacitat poguessin tenir una feina, el centre ocupacional Bogatell i l’alberg Inout, el primer servei d’hoteleria d’Europa amb més del 90% de personal amb discapacitat. I s’ha celebrat la 7a edició del Business with Social Value, que posa en contacte la tasca dels centres especials d’ ocupació sense ànim de lucre amb altres empreses.

Entrevista a La Vanguardia – La Contra

Icaria Iniciatives Socials: icaria.biz