Concert Benèfic – Luces Solidarias

IV Concert Benèfic
1 Abril, 20.30h.
Teatre Coliseum

Luces Solidarias és una associació sense ànim de lucre fundada per Rocío Soler, una jove cantant barcelonina. Amb 18 anys, a partir de la seva experiència com a voluntària, va decidir organitzar un concert benèfic per a la investigació del càncer infantil.

Tres anys després, juntament amb Borja Díaz-Roig i el seu equip, amb 3 concerts benèfics a l’esquena i amb més de 58.000 € donats, estan preparats per omplir el Teatre Coliseum i recaptar fons per finançar la construcció d’una Sala Multisensorial per a tots els nens amb autisme de l’Escola d’Educació Especial TAIGA. Un concert de música moderna de la mà de la banda de Luces Solidarias.

Instagram: @lucesolidarias

Facebook: Luces Solidarias

Compra la entrada aquí.

Escola Taiga - Escola de Educació Especial Taiga

Escola Taiga

Taiga és una escola d’educació especial creada al setembre de 1975 i situada en una torre enjardinada del districte de Sarrià, per a nens, nenes i joves de 3 a 21 anys, que necessiten un suport elevat per realitzar els seus aprenentatges.

Adreça

Av. Vallvidrera, 71