Funcionament Intern

funcionamentintern.jpg

L’horari de classes comença a les nou del matí però tenim un servei d’acollida mitja hora abans i sortim a les cinc de la tarda.
Dediquem un matí a la pràctica esportiva en un pavelló i a les activitats d’oci.
Al migdia dinem un menú equilibrat amb aliments de proximitat i de cuina catalana que elaborem a la nostra cuina del Restaurant La Fourchette.L’AMPA de l’escola organitza activitats extraescolars per a les tardes i també casal d’estiu.
Cada any, en finalitzar la primavera fem unes colònies on ens ho passem molt divertit.
Aprofitem les festes tradicionals: La Castanyada, Nadal, Carnestoltes, Sant Jordi, Pasqua per fer gresca: disfressar-nos, actuar, fer vídeos i fotos, cuinar i ballar. La culminació d’aquestes festes és la de famílies en dissabtes on tots participem en moltes i divertides activitats.

Activitat Recent al Facebook