¿Qué es el AMPA?
AMPA - Escuela Taiga

L’Associació de pares i mares la formem totes les famílies dels alumnes de l’Escola Taiga. Som una entitat sense afany de lucre, inscrita al registre d’associacions de la Generalitat de Catalunya, que es constitueix com a plataforma de participació en el projecte de la nostra escola.

La finalitat de l’AMPA és contribuir a la millora de les condicions d’escolarització de l‘alumnat del centre i de la qualitat del sistema educatiu, col·laborant amb la resta de comunitat educativa. També pretén esdevenir un espai de suport i de dinamització a les famílies, facilitant espais per al debat i la reflexió i activitats lúdico-festives.

Les nostres tasques inclouen organitzar serveis complementaris, per això l’AMPA contractem i supervisem la gestió el temps no lectiu dels nostres fills i filles com ara, les extraescolars i els casals.

L’AMPA desenvolupem les tasques en equips de treball, principalment a través de la junta i les comissions i en col·laboració amb l’escola.

Us animem a que participeu, ens ajudeu, aporteu idees o us feu càrrec d’alguna de les activitats que volem tirar endavant.

Com contactar amb l’AMPA: ampataiga@gmail.com

Actividad reciente en Facebook
Actividad reciente en Instagram