Adelaida Anadon

adelaida.jpg

La Música a Taiga

​

La música agrada a tothom, es difícil trobar a alguna persona que no li agradi, Aquest aspecte ens aporta un element facilitador alhora d’ensenyar un aprenentatge musical.

L’aplicació de la música als nostres alumnes és variada, ja que aporta una sèrie d’elements que nosaltres podem incorporar a les diferents activitats del dia.
Tenim 5 aspectes que treballem des de la música:
1- Aspectes d’oci: creativitat, ocupació del temps de lleure, escollir el que ens agrada.
2- Aspectes d’ordre: Saber seguir una pauta des de elements molt senzills a més complicats, respectar els temps d’espera, saber seguir un horari.
3- Aspectes motrius: segons els instruments que fem servir practicarem la motricitat fina, la gruixuda, la coordinació.
4- Aspectes comunicatius: emetre, respondre i discriminar un so.
5- Aspectes socials: el principal element de l’aspecte social és la inclusió, tots podem formar part d’un grup i ser acceptats tal com som a través de la música.

Durant els anys que portem fent música a Taiga hem pogut veure les millores en ritme, en participació i espontaneïtat dels nostres alumnes.

Adelaida Anadón